Vic

La Secció Local d'ERC Vic escull nova executiva

Nova Executiva ERC Vic (2017)
El passat dimarts 21 de març la Secció Local d'ERC Vic va celebrar al centre cívic de Can Pau Raba un congrés per a la renovació dels quadres locals de la seva executiva. Aquest congrés va comptar amb la participació de militants, simpatitzants i amics d'ERC, així com també membres de l’Associació SOM Vic. Aquest congrés va donar llum verda a la proposta de nova executiva encapçalada per Rosa Altimiras. La nova presidenta d’ERC Vic va remarcar que “en aquesta nova etapa apostem més que mai per treballar amb un lideratge compartit que doni més importància a les virtuts col·lectives i al compromís democràtic, que inclou la participació, la transparència i la rendició de comptes”. La nova executiva entoma amb il·lusió i responsabilitat el repte de fer de Vic una ciutat més lliure, justa i republicana, al costat d’un nodrit equip de suport que facilitarà molt la consecució dels reptes plantejats.

Com a membres destacats de la Secció Local, tant el Conseller de Justícia, Carles Mundó, com la Secretària General d’ERC, Marta Rovira, van intervenir durant el congrés amb l’esperit d’exposar els principals eixos sobre els que tant el govern com ERC estan treballant per a fer possible el referèndum que ha de decidir el futur del nostre país. En les dues ocasions van fer crides a tota la militància a no oblidar mai que l’objectiu del partit no és cap altre que el de construir una eina útil per a treballar pels desitjos i necessitats de la ciutadania.
Les noves responsabilitats dins l’executiva del partit són:

- Rosa Altimiras (Presidenta)
- Santi Crusellas (Vicepresident i Secretaria de Finances)
- Albert Sicília (Secretaria d’Organització i Dinamització Interna)
- Júlia Solà (Secretaria de les Dones)
- Albert Palou (Secretaria d’Imatge, Comunicació i Xarxes 2.0)
- Maria Balasch (Secretaria de Política Municipal)
- Joan Ballana (Portaveu del Grup Municipal)
- Enric Furriols (Representant de les JERC)