Vic

Signatura del manifest de la Taula Local pel Sí al Referèndum

El dimecres 24 de maig, al local de l’ANC de Vic, va tenir lloc la signatura del manifest de constitució de la Taula Local pel Sí al Referèndum, amb presència d’entitats i forces polítiques sobiranistes. Per part d’ERC el va signar en Joan Ballana, portaveu del grup municipal d’ERC-SOM Vic. L’acompanyaven la presidenta del partit a la ciutat, Nani Altimiras Rovira, l’ex-president Pere Ricart i el regidor Josep M. Diéguez.

L’acte, breu i amb l’assistència dels representants de tots els partits i entitats vigatanes adherides a la Taula pel Sí, es va desenvolupar en un ambient distès. S´hi detectava la il·lusió conjunta de qui sap que anem tancant etapes i que s’apropa l’hora de la veritat, aquella en què, finalment, assolirem la independència i tindrem l’Estat tant de temps anhelat.

Volem emplaçar-nos mútuament a l’acte de presentació popular de la taula, que es farà el proper dissabte 10 de juny a la plaça Major de Vic, i que estem segurs que esdevindrà multitudinari. ERC Vic hi estarà representada al més alt nivell, amb la presència com a ponent de la nostra Secretària General i diputada al Parlament de Catalunya, Marta Rovira.