Vic

Ruta de l’exili i retorn a Elna

La Secció Local d’Esquerra Republicana de Vic, juntament amb les JERC de Vic i la Associació SOM Vic, ha treballat al llarg dels últims anys en activitats de promoció i recuperació de la memòria històrica. Entenem la memòria històrica com un element essencial de la nostra identitat, que ens permet recordar, aprendre, dignificar i fer justícia a tota a aquella gent que va lluitar en nom de la llibertat. Ara més que mai, estem vivint un context històric en el que a la lluita torna a ser conjugada en present, la memòria històrica ens ajuda a seguir a primera línia i a no defallir.

L’acció que us presentem forma part de les sortides culturals que organitza l’editorial Ara Llibres. En aquest cas, ens acompanyarà al llarg d’una sortida a la Maternitat d’Elna i als camins de l’exili de la Guerra Civil l'autora del llibre La maternitat d'Elna (Ed. de butxaca), Assumpta Montellà.

Sortida: Dissabte, 25 de novembre del 2017

- 08.00h Sortida de l'estació d'autobusos de Vic.
- 09.30h Parada tècnica a l’àrea de servei de la Jonquera AP7, per esmorzar, WC...
- 11.00h Visita a la Maternitat d'Elna.
- 13.00h Dinar a Elna.
- 15.00h Visita a la placa del cementiri dels espanyols, a la platja d'Argelers.
- 16.00h Cotlliure.
- 17.30h Tornada cap a casa.
- 20.00h Arribada a Vic a l'estació d'autobusos.
Per fer la preinscripció cal facilitar les següents dades a vic@esquerra.cat

Nom
Cognoms
Núm. DNI
Població residencia
Edat
Telèfon
Correu electrònic

Un cop formalitzada i acceptada la vostra sol·licitud caldrà que passeu pel local d’ERC de VIC per abonar la quota corresponent. Us podem atendre el dimarts dia 14 i 15 de novembre de 10 a 13 hores i el divendres dia 17 de novembre de 17 a 19 h.

Lloc: Esquerra Republicana Vic
Ronda de Camprodon, núm. 39, baixos
08500 Vic

Preu inclou: Entrada al museu, visita guiada, dinar, autobús i assegurança d’accidents. No inclou l’esmorzar previst en la parada a l’autopista.

Adults: 50 euros
Menors de 12 anys: 35 euros

Per a més informació us podem posar en contacte al 93 889 56 28 (Lluís)

Atentament,