Vic

Resposta del conseller Carles Mundó a les cartes enviades des d'Osona

Fa uns dies, la ciutadania d'Osona va poder escriure, des de la carpa d'ERC Vic habilitada a la plaça Major, cartes als membres del govern empresonats. Des d'Estremera, el conseller gurbetà Carles Mundó en una carta agraeix l'escalf rebut.

L'escrit de la carta del conseller és el següent:

Estimats companys,

He rebut les cartes que m'heu fet arribar dels ciutadans que han volgut expressar el seu escalf i la seva solidaritat. Us podem assegurar que els centenars de cartes que rebem de tot arreu ajuden molt a passar d'una millor manera aquesta injustícia que ens ha privat de llibertat.

A la presó estem tranquils i serens. Reconforta molt el compromís de tanta i tanta gent a favor de la causa de la llibertat. Tant de bo molt aviat pugui estar amb tots vosaltres i treballar amb totes les forces per guanyar les eleccions del 21-D i demostrar que tots els abusos, totes les imposicions i els empresonaments reben un rebuig massiu de la ciutadania.

Em consta i ens arriba el vostre esforç incansable per reclamar justícia i la llibertat dels presos. Traslladar a tota la militància d'Osona el meu agraïment, amb el desig que ben aviat ens podrem retrobar.

Una abraçada forta!

Carles Mundó