Vic

'SOM LLIBERTAT' l'acte pels presos i exiliats polítics a Vic

Som Llibertat
'SOM LLIBERTAT' és l'acte que aquest dissabte 26 de maig se celebra a la plaça de la Catedral de Vic en format de concerts i botifarrada pels presos i els exiliats polítics, especialment en solidaritat a la nostra Secretària General, Marta Rovira
Les diverses activitats, concerts i parlaments començaran a les 17h i s'allargaran fins a mitja nit. Hi haurà l'actuació de Titelles Naip, Macedònia, Gerard Quintana, Guillem Ramisa, Obeses, Ernest Crusats, Pep Poblet, Pep Sala, la Companyia Elèctrica Dharma, entre molts d'altres i la participació de Roger Torrent, Antonio Baños, Jenn Diaz, Albaro Dante-Fachín, Empar Moliner, Sílvia Bel, Peyu, Carles Mundó, i molts d'altres més.
Aquest gran acte ha estat organitzat des del Moviment 30/03 que va néixer per donar suport al regidor de Capgirem Vic Joan Coma i s'ha reactivat per donar suport a Marta Rovira. És un moviment transversal que concentra sensibilitats diferents i personalitats d'arreu del país i de la comarca. Us hi esperem!