Vic

Èxit de l'acte SOM LLIBERTAT dedicat a Marta Rovira

Milers de persones van participar a l'acte organitzat pel Moviment 30/03, SOM LLIBERTAT, en suport a tots els presos i exiliats polítics, en especial a la Secretària General d'Esquerra Republicana, Marta Rovira. L'acte va iniciar-se a les 5 de la tarda i es va allargar fins a mitja nit. Hi van participar diverses personalitats com el President del Parlament, Roger Torrent; la diputada, Jenn Díaz; l'ex-conseller osonenc, Carles Mundó; el portaveu de Súmate, Antonio Baños; l'ex-disputada de la CUP, Mireia Boya; o el portaveu d'Omnium Cultural, Marcel Mauri i la presidenta de l'ANC, Elisenda Paluzie, entre molts d'altres.
Hi va haver actuacions musicals per a totes les edats, des de Macedònia fins a l'Elèctrica Dharma, passant per Guillem Ramisa, Obeses o Ernest Crusats.
El moment més especial del dia va ser quan es va projectar el vídeo que va enviar Marta Rovira des de Ginebra i la carta que va fer arribar la mateixa tarda i que va llegir la regidora d'ERC Vic, Maria Balasch. Definitivament, el moment més emotiu de la diada.
A continuació trobareu enllaços a les diverses notícies que s'han publicat de l'acte a diversos mitjans de comunicació:

Vilaweb:

TV3: