Vic

Josep Lluís García i Viqui Terricabras seran el número 2 i 3 a la llista electoral del 26 de maig

El ja regidor d'ERC - SOM VIC, Josep Lluís García, i l'advocada Viqui Terricabras, seran els números 2 i 3 respectivament a la llista d'ERC Vic a les eleccions municipals del dia 26 de maig. Van ser presentats a la premsa ahir a la tarda per la candidata d'ERC Vic, Maria Balasch.

Balasch va destacar que es tracta d'una llista cremallera pensada per governar: "venim a guanyar les eleccions, però sobretot a transformar la ciutat", va dir. Aquest és un pas més en la construcció del projecte que va començar quan el partit va triar la candidata a l'alcaldia. Es va posar el tret de sortida a un procés participatiu en forma de sectorials temàtiques on hi estan participant moltes persones de la ciutat. D'aquest procés és des d'on surten les persones que van formant part de la llista.

Josep Lluís Gracía és regidor des del 2015, quan va fer el pas de comprometre's amb Esquerra i assumir la responsabilitat d'anar a la llista. García és doctor en Matemàtiques i professor i investigador de la Universitat de Vic- Universitat Central de Catalunya. Ahir va destacar que amb aquesta legislatura "m'he quedat amb ganes de més, amb ganes de transformar la ciutat. I això només ho podem fer i ho farem des del govern”

Viqui Terricabras és la cara nova en aquests primers llocs, advocada i mediadora. Fa el pas politic després del dia 1 d'octubre, per estima a la ciutat i el país. Encara el repte amb il·lusió i amb la voluntat de sumar en aquesta transformació de la ciutat.