Vic

El nostre equip

• Josep Lluís Garcia i Domingo Regidor d'ERC-AM
    1969. Nascut a Barcelona i crescut a Sant Joan de les Abadesses, visc a Vic des del 1994. Casat, i amb tres fills. Doctor en Matemàtiques per la Universitat de Barcelona (Cum Laude) i Llicenciat en Matemàtiques per la mateixa universitat. Investigador postdoctoral a la Universitat de Girona al projecte europeu “Unifying Networks for Science and Society” de la University of Warwick (UK). Acreditació en Recerca d’Agregat de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya.

Vint i sis anys de professor i investigador en matemàtiques a la Universitat Autònoma de Barcelona, a la Universitat de Girona i a la Universitat de Vic, on sóc professor titular.

He passat per Associació de Veïns (el Remei), consells escolars (Andersen) i AMPAs (Institut Jaume Callís), associacions (Bastos de Vic i Amics de l’Andersen) i sóc membre de clubs esportius com la Unió Excursionista de Vic, el Club Tennis Vic i el Club Handbol Vic.