Vic

El nostre equip

• Maria Balasch i Pla Regidora i portaveu d'ERC-AM
    1975. Diplomada en Magisteri en Educació Especial i Tècnica Superior en Medi Ambient. Postgrau en Comunicació i Màrqueting en Acció Social.
    Des del 2006 sóc la Gerent de l’Associació de Disminuïts Físics d’Osona (ADFO) i membre de la Xarxa d’Empreses d’Inserció Social d’Osona i el Ripollès (XEISOR), anteriorment vaig estar treballant al Departament de Benestar i Família de l’Ajuntament de Vic i com a cap d’estudis del Taller d’Ocupació. També vaig treballar com a Educadora de Salut en un projecte pilot de la Secretaria de Joventut de la Generalitat de Catalunya anomenat Punt Jove de Salut i com a Educadora a l’Associació Tapís amb persones preceptores del PIRMI.

Durant 20 anys vaig formar part de l’Agrupament Escolta Guillem de Montrodon de Vic, formant part els últims 4 anys de l’equip directiu. També vaig crear l’associació SIDART i vaig ser membre del grup de la Catalunya Central del Consell Audiovisual de Catalunya.

Vinculada al món de la cultura durant molts anys a través de Ventall Teatre i actualment membre de la junta d’ETC Teatre. Militant d’ERC i sòcia d’ADFO.