Vic

El nostre equip

• Roger Mas i Soler Regidor d'ERC-AM
    1978. Doctor en Filosofia per la Universitat Autònoma de Barcelona i per la Universitat de Copenhaguen. Llicenciat en Filosofia, Màster en Filosofia Contemporània i Postgrau en Escriptura per a la Televisió i el Cinema (UAB). Premi extraordinari de doctorat i de llicenciatura. Vaig estudiar a l’Institut Jaume Callís i al Col·legi Sagrat Cor. He realitzat estades d’investigació al Copenhagen Center for Disaster Research, al Søren Kierkegaard Forskningscenteret de Copenhaguen i a la Hong Kierkegaard Library del St.Olaf College (Northfield, EUA).

Em dedico a la docència a secundària i batxillerat des del 2003, primer a l’Escorial de Vic i després a l’Escola Meritxell de Mataró. També he treballat com a investigador i professor a la Universitat Autònoma de Barcelona i he coorganitzat el cicle de cinema i filosofia “Pensar la Fi” en el marc del Festival de Filosofia Barcelona Pensa (2015, UB i Filmoteca de Catalunya). Vaig col·laborar amb la junta de Cineclub Vic. Vaig ser membre del Cau del Remei i jugador de les categories inferiors del CB Vic. Sóc militant d’ERC i soci d’Òmnium i del Vic ETB.