Vidreres

Vidreres Som Tots denúncia la venda dels plàtans del parc de Mas Flassià

Vidreres
Vidreres Som Tots-ERC denúncia la venda dels plàtans del parc de Mas Flassià
Els republicans alerten que l’operació s’ha dut a terme sense fer cap consulta ni informar els veïns

El grup municipal de Vidreres Som Tots-Esquerra Republicana (VST-ERC) la venda dels plàtans situats al parc de Mas Flassià sense que “s’hagi fet cap consulta o s’hagi donat cap explicació prèvia als veïns”. Aquesta situació s’afegeix a la tala dels cedres situats davant l’Ajuntament o de diferents pins de la mateixa zona de Mas Flassià.

El portaveu de VST-ERC, Eduard Adrobau, recorda que “els plàtans del parc de Mas Flassià tenen un component històric. Els primers veïns de la zona els van plantar i, des d’aleshores, han esdevingut un espai socialitzador i un punt de trobada esportiu, familiar i festiu”.

Adrobau insisteix en el fet que “no podem entendre les actuacions que s’estan realitzant, sense cap explicació. Des de Vidreres Som Tots demanem més transparència i que actuacions com aquestes es consultin amb els veïns”.

Amb ajuda dels veïns hem comptabilitzat fins a 113 arbres arrencats, que han sumat a la denúncia de la tala de cedres i pins de fa un temps.

En aquesta línia, el portaveu republicà afirma que “aquests arbres constitueixen una part del patrimoni municipal de la nostra vila i ningú té la capacitat de vendre el nostre patrimoni municipal sense prèvia consulta municipal”. VST-ERC denuncia que aquesta operació no s’ha donat a conèixer “ni en una comissió informativa”.