Vidreres

Que hem fet per Vidreres?

L'Anna i l'Eduard explicant algunes de les nostres propostes
Ens hem centrat en una oposició constructiva, responsable, de treball i proactiva, defugint del NO permanent hem posat sempre el ciutadà de Vidreres per davant de tot.

Preocupats per la falta de transparència, l'estudi de la Generalitat n'és l'exemple, col·locant Vidreres a la cua dels municipis catalans, controlem i fiscalitzem l'Equip de Govern diàriament per poder millorar en aquest aspecte.

Vam presentar al·legacions als pressupostos municipals per tal de poder controlar l'endeutament públic que actualment és del 74%, aquestes van ser desestimades.

Vam aconseguir que s'incrementessin les partides de bonificacions socials i la publicitat d'aquestes, com el cas de l'IBI, entenem que és imprescindible l'ajuda de l'Ajuntament a les persones més vulnerables.

Vam denunciar la precarietat del servei d'aigua potable de Vidreres, un servei que supera el 40% de pèrdua d'aigua potable, com també vàrem ser els primers a proposar la municipalització de l'aigua.

Els regidors de VST-ERC van manifestar el seu compromís i el del tot el grup amb el referèndum i ens vam posar a disposició dels màxims responsables del procés sobiranistes.

Vam iniciar la recuperació de la memòria històrica, amb una moció per col·locar llambordes a la plaça de l'oliva en record dels assassinats en els camps nazis, en el cas vidrerenc el Sr. Rossend Alemany i Peyret.

Totalment en contra de la tala d'arbres dels parcs de Mas Flassià per compromís mediambiental i de poble. Aquests arbres els van plantar els mateixos veïns/nes i mai s'haurien d'haver venut i mai s'haurien d'haver tret d'on eren.

Demanar prohibir els herbicides que utilitzen glifosat en tot l'àmbit urbà (avui dia s'utilitza) perquè, pot ser, un agent potencialment cancerigen.

Entre altres propostes com: la millora del camí de can Domenech, la recol·locació de les estelades als pobles, exigir ser un municipi socialment responsable, demanar la restauració de la façana del bar de l'oliva, exigir processos participatius reals, ser l'únic partir polític municipal que reiteradament surt al carrer per reivindicar la llibertat dels presos i preses polítiques i la tornada dels nostres exiliats així com la República Catalana.