Vidreres

Qui som

Amic/amiga

Gràcies per visitar la pàgina web de la secció local d'ERC de Vidreres, esperem que us sigui d'interès el passeig que us proposem.

En el nostre món, la utilització de tots els recursos a l'hora d'apropar els plantejaments, les propostes, les iniciatives i les activitats dels grups polítics als ciutadans i les ciutadanes és una eina més del treball quotidià dels partits. Per una formació com Esquerra, que realitza una feina sovint amb moltes dificultats per arribar als mitjans d'informació convencionals i que necessita de vies de contacte directe amb la gent, la porta que ofereix Internet és molt important.

No només pel que té de possibilitats de fer arribar el que és ERC a la gent, sinó, i molt especialment, per fer-nos arribar les inquietuds, els requeriments i les propostes dels ciutadans i les ciutadanes, de les entitats i col·lectius, de les forces socials i les institucions interessades.
Per això, aquestes pàgines d'Esquerra no són només la porta oberta al món del nostre partit: han de ser també un servei del partit a la societat. Perquè la lluita diària i constant per un país lliure, una societat més justa i unes nostres comarques més equilibrades, sostenibles, emprenedores i obertes a tothom i al futur, passa per aquest contacte que ens ofereixen les noves tecnologies de la comunicació.

No dubteu, doncs, d'expressar-nos tot el que vulgueu, des de petició d'informació fins a propostes de possibles iniciatives a treballar des de les diferents institucions.

Clicant a les icones de la pàgina podreu conèixer breument la nostra ideologia, els darrers documents elaborats, la nostra presència a les institucions, les adreces electròniques d'Esquerra al conjunt del territori, els i les membres de la nostra direcció, i accedir amb els enllaços a altres webs com la de les JERC o d'organitzacions germanes d'arreu del món.

Com a informacions constantment actualitzades, també trobareu l'agenda d'actes i campanyes, i les notícies i declaracions més recents. A més, trobaràs la icona del correu electrònic per fer-nos arribar qualsevol pregunta, opinió o proposta que consideris oportuna.

A la gent d'ERC ens uneix un doble compromís amb els nostres conciutadans i conciutadanes; un compromís social, de resoldre els problemes quotidians, de millorar les condicions de vida, d'habitatge, de treball, de sanitat, d'ensenyament, d'oportunitats...; i un compromís nacional, d'assolir la llibertat per al conjunt del nostre territori. Si encara no participes activament del projecte de l'esquerra nacional que encapçala ERC, et convidem a que t'hi apuntis.

Gràcies, salut i bona passejada.
Imatge