ERC Viladecans

Qui som

Benvolguda amiga, benvolgut amic.

En primer lloc et vull agrair la teva visita al nostre portal. Una eina que esperem que sigui bidireccional, de manera que puguis obtenir la informació que necessites sobre la nostra tasca a la teva ciutat, Viladecans. Però també esperem que a través del nostre correu electrònic (viladecans@esquerra.cat) ens facis arribar els teus suggeriments, les teves preocupacions i/o les teves consultes.

Allò que nosaltres som i defensem, allò que has d'esperar de nosaltres, es resumeix en el nom del nostre partit, Esquerra Republicana de Catalunya. Cadascun d'aquests tres elements comporta un compromís diferent; sent el primer un compromís social (Esquerra), el segon un compromís cívic (Republicana) i el tercer un compromís nacional (Catalunya).

Així doncs, des de la dimensió local que aquí ens ocupa, nosaltres treballem en coherència amb aquests tres compromisos i esperem de la teva col·laboració per tal de poder-hi continuar treballant. Nosaltres entenem la política com a una tasca dels polítics per al poble i amb el poble, és per això que la teva participació és tant necessària, i considerem que internet és una bona eina per tal que la nostra tasca amb el poble sigui més factible, fàcil i eficient.

Per últim, desitgem que la teva passejada per la nostra finestra a internet et sigui amena i que hi trobis allò que cerques, sinó és així, agrairem que ens ho facis saber.

Salut, força i república!

Bàrbara Lligadas i Muñoz
Portaveu d'ERC a l'Ajuntament de Viladecans

Imatge