Viladecavalls

Actes institucionals en motiu de la Diada

Aquest dissabte al vespre es van celebrar els actes organitzats per l'Ajuntament, entitats i veïns de Viladecavalls. El Cor Sant Martí i les veus de dues noies del poble van amenitzar l'acte, que es va iniciar amb la lectura d'un text de Muriel Casals i que, acompanyat pel piano i llegit per Conchita Morante, va recordar una frase cèlebre de Casals: "No hem vingut a buscar el somni; nosaltres som el somni" i que va acabar amb crits de "visca Catalunya!". També en Ramir Castan, membre de l'ANC a Viladecavalls va llegir un breu discurs on remarcava que "estem en un moment políticosocial excepcional, amb un Parlament de majoria independentista i que culminarà amb la República Catalana". Acte seguit, l'alcaldessa, acompanyada pels regidors del consistori, va procedir a renovar la senyera de la Plaça de la Masia de Can Turu. Finalment, cadascun dels grups polítics van fer una ofrena floral als peus de la bandera i es va procedir a cantar l'himne nacional de Catalunya. El grup d'ERC va voler retre homenatge, també, al Coronel Busquets amb un ram de flors. Un cop acabats els actes institucionals es va celebrar el sopar popular de la Diada, organitzat per l'Associació de Veïns de La Planassa i que va tenir un gran èxit.