Viladecavalls

La portaveu de les JERC-Viladecavalls, Laura Pedret, va destacar que els joves s’han d’implicar en la vida política per construir una societat més justa i més lliure

JERC, Viladecavalls
presentació JERC-Viladecavalls

El passat dimarts 15 de març, les JERC-Viladecavalls van fer l’acte de presentació pública a la sala polivalent (baixos biblioteca). L’acte es va celebrar davant una vintena d’assistents, la majoria joves. La presentació de la nova formació política juvenil a Viladecavalls va comptar amb les intervencions de la Laura Pedret, portaveu de les JERC-Viladecavalls, d’en Lluís Soler, regidor i portaveu del grup municipal d’Esquerra a l’Ajuntament de Viladecavalls, i d’en Gerard Coca, portaveu nacional de les JERC.

La portaveu de les JERC va destacar que els joves s’han d’implicar en la vida política per construir una societat més justa i més lliure. També va voler destacar que han de participar de les preses de decisions.

Les JERC-Viladecavalls es va comprometre a treballar juntament amb Esquerra per aconseguir els millors resultats en les eleccions municipals.
El regidor Lluís Soler va felicitar a la portaveu i a tota la militància de les JERC-Viladecavalls per tota la feina que havien fet fins ara i que en aquell acte es posava de manifest amb la presentació pública de la nova secció local de les JERC. El regidor va manifestar que “les JERC són la millor escola de formació política del jovent que es defineix ideològicament independentista i d’esquerres” i va celebrar la seva implantació al municipi “perquè és fonamental que el jovent s’impliqui en les qüestions polítiques que els afecten”. El regidor va destacar que Esquerra entén les polítiques de joventut com a transversals, és a dir, que s’han de tenir en compte en tots els àmbits de l’Ajuntament: ocupació, formació, salut, habitatge, etc. El regidor va posar el grup municipal d’Esquerra a disposició de les JERC per tot allò que necessitin.

Finalment, el portaveu nacional de les JERC, Gerard Coca, va animar al nou grup local a treballar fort per fer sentir les seves propostes i guanyar-se el respecte dels veïns. El portaveu va remarcar que “avui iniciaven un camí de molta feina, que no seria gens fàcil, però que estava convençut que aquesta feina es veuria recompensada amb moltes petites victòries que farien un poble millor per al jovent i per a tots els veïns de Viladecavalls.”