Viladecavalls

La Glòria Ullés va remarcar que l’objectiu d’Esquerra en aquestes eleccions, serà, a més de treballar per millorar les condicions de vida dels convilatans, que l’ajuntament recuperi la credibilitat com a institució, i que sigui realment el motor que impulsa polítiques al servei de tothom.

eleccions, municipals 2011, viladecavalls
Glòria Ullés, candidata a l'alacaldia de Viladecavalls

El dimecres 22 de març, en una sala polivalent plena de gom a gom, es va dur a terme la presentació de la candidata a l’alcaldia de Viladecavalls, la Glòria Ullés i Ros. L’acte també va comptar amb la intervenció d’en Lluís Soler i Turu, actual regidor i portaveu a l’Ajuntament, i d’en Marc Sanglas, diputat al Parlament de Catalunya.
L’acte es va iniciar amb la intervenció d’en Lluís Soler, que va fer un breu repàs de l’obra feta per Esquerra des de l’oposició, des d’on s’han pogut presentar un centenar de mocions i més de 300 preguntes al plenari municipal, però també lloc des del qual s’ha fet un control minuciós de tot allò que s’anava desenvolupant, irregularment, al municipi “acabant amb permissivitat del consistori en l’abocament de runes a diversos punts del municipi, o acabant amb els encàrrecs irregulars d’asfaltats i obres que han generat centenars de factures no reconegudes inflades entre un 30% i un 70% per sobre del preu de mercat, tal com demostra una recent auditoria”, entre altres. El regidor va advertir que “no es pot estirar més el braç que la màniga”, al•ludint d’aquesta manera la manera de fer de l’actual equip de govern i aquells que en algun moment o altre li han donat suport, i va afegir que el treball d’Esquerra que s’ha fet durant aquests darrers anys a l’oposició, se seguirà fent, per tal d’aturar aquesta pràctica.
El regidor Lluís Soler va donar pas a la candidata Glòria Ullés, que va iniciar el seu parlament donant les gràcies a la gran tasca duta a terme pel grup municipal d’Esquerra – Viladecavalls i “d’ésser el corcó incòmode, a l’hora de denunciar les irregularitats i defensar els interessos col•lectius” dels Viladecavallencs i Viladecavallenques. D’altra banda la Glòria, va apel•lar al sentit de responsabilitat institucional al afirmar que “sento que l’ajuntament som tots, i la nostra alcaldessa també és la meva alcaldessa encara que no l’hagi votat”, no obstant això, també va deixar clar que Esquerra Republicana de Catalunya de Viladecavalls no pactarà amb ningú que hagi format part, o hagi donat suport a l’equip de govern del municipi d’aquests darrers quatre anys. L’alcaldable va deixar ben clars els objectius d’Esquerra: millorar les condicions de vida dels convilatans i la recuperar de la credibilitat de l’Ajuntament, perquè “sigui realment el motor que impulsa polítiques al servei de tots els ciutadans”. En aquest aspecte “Esquerra és la candidatura que inclou propostes realistes, però per alguns incòmodes, i que no pretenen vendre fum” com s’ha fet fins ara per part d’alguns partits. Glòria Ullés va llençar el guant a les altres formacions polítiques, i específicament als altres candidats de les altres formacions reptant-los a un debat per tal d’explicar les seves propostes de futur per la vila.
L’acte va acabar amb la intervenció de Marc Sanglas, diputat al Parlament de Catalunya, el qual va apel•lar als valors republicans de la candidatura de Viladecavalls, valors encapçalats per “gent seriosa, honrada i amb ganes de treballar pel municipi”.