Viladecavalls

Comencem un nou curs polític ple d’emocions i il·lusions que esdevindran realitat

Glòria Ullés

Som afortunats de viure la construcció d’un nou estat. Aquesta construcció depèn de tots nosaltres i en la que com a ciutadans som protagonistes actius de la política, i només de nosaltres depèn que la República catalana sigui una realitat o no. Amb compromís i esforç ho aconseguirem.
Compromís per defensar les nostres institucions, com el Parlament de Catalunya, dels constant atacs de l’estat espanyol. Compromís per defensar diputats i diputades que fan la seva feina de dur a terme un mandat democràtic. Compromís per defensar des dels ajuntaments, i sense embuts, la independència del país, a cara descoberta. Compromís amb el testimoni de les persones que van lluitar per ser lliures i també compromís amb els nostres fills perquè els hi volem deixar un país on no s’hagi de demanar permís a ningú per dir el que es pensa.
Esforç per no defallir: caldrà estar preparats per a qualsevol acció que requereixi el nostre suport  com a càrrecs electes i com a ciutadans. Esforç per continuar convencent a tots aquells que encara no hem sumat per participar en la construcció d’aquest nou país: perquè tots sumem!
Esforç i compromís per continuar treballant com ho hem fet sempre des de l’Ajuntament, per millorar el dia a dia dels nostres veïns i veïnes. Des de Viladecavalls també teixim un nou estat i ho fem esperançats de viure en un futur pròxim en un país lliure i just, digne i radicalment democràtic i que té nom: República Catalana. Fins la victòria!