Viladecavalls

Totes les opinions

Glòria Ullés

Comencem un nou curs polític ple d’emocions i il·lusions que esdevindran realitat

Som afortunats de viure la construcció d’un nou estat. Aquesta construcció depèn de tots nosaltres i en la que com a ciutadans som protagonistes actius de la política, i només de nosaltres depèn que la República catalana sigui una realitat o no. Amb compromís i esforç ho aconseguirem. Compromís per defensar les nostres institucions, com el Parlament de Catalunya, dels constant atacs de l’estat espanyol.

Marçal Llimona

El projecte d'ERC

Fotografia dels candidats per a les eleccions del 26J a Madrid.

Proposo començar amb una reflexió del context en el que tanta gent es sentirà interpel·lada. Actualment hi ha una pèssima percepció de la política per bona part de la societat; la gent ha perdut la confiança en els seus representants polítics. I no seré jo qui els retregui que no tenen part de raó: des de casos de mal gestionament de l'administració pública fins a la falta de fets i accions, passant també per l'immobilisme més ranci o les falses promeses que, en el seu conjunt, han acabat generant tensió i desesperació entre la població i causant una imatge equivocada de la política com a instrument d'interessos d'uns quants quan no deixa de ser altra cosa que un instrument de canvi i transformació de tota una societat, de tot un país.