Viladecavalls

Qui som

Benvolguts vilatans i vilatanes, us donem la benvinguda a la pàgina web d'Esquerra-Viladecavalls, a la que us podeu adreçar per conèixer de prop les nostres activitats i propostes.

En aquesta pàgina trobareu, entre d’altres continguts, els darrers butlletins publicats, opinions dels nostres regidors/es i/o d’alguns dels nostres militants, el nostre programa electoral, etc. Des d'aquesta web us volem explicar tota la feina feta durant aquests anys, amb el desig que col·laboreu amb nosaltres en la construcció del projecte que presentem pel poble. En plena era de la Societat de la Informació, la pàgina web ha esdevingut una bona oportunitat i una bona eina per donar a conèixer la nostra tasca política i el nostre compromís amb tots vosaltres.

Sembla que fos ahir, però ja han passat vuit anys des de la fundació de la secció local d'ERC al poble. Gràcies al vostre suport, l'any 2003 vam aconseguir tenir representació amb dos regidors a l'Ajuntament i que ens ha brindat l'oportunitat d'adquirir una gran experiència en la política municipal, pel fet d'haver estat un partit a govern i a oposició -com és ara el nostre cas-.

Pensem que és molt positiu poder arribar a tots els vilatans i vilatanes del poble i poder-vos explicar tota la feina que Esquerra ha fet fins ara, així com la que encara ens queda per fer. Potser quan navegueu per la pàgina trobareu que hi falta algun detall: manca informació sobre algun tema o algun assumpte que us interessaria conèixer amb més profunditat. Estem oberts a qualsevol comentari i/o suggeriment constructiu que ens permeti millorar aquest espai de comunicació entre ERC-Viladecavalls i els nostres veïns/es. Us podeu posar en contacte amb nosaltres per correu electrònic a l'adreça viladecavalls@esquerra.cat, estem a la vostra total disposició.

Esperem que gaudiu de la visita. Bona passejada!

L'executiva d'Esquerra-Viladecavalls
Imatge