Vilafranca del Penedès

Els regidors i regidores d'Esquerra a Vilafranca participen a l'Assemblea de Càrrecs Electes

Ahir es va constituïr l'Assemblea de Càrrecs Electes al Palau de Congressos de Catalunya, a Barcelona. Els regidors i regidores d'Esquerra Republicana, Mònica Hill, Pere Sàbat, Gemma Urgell, Salvador Campamà i Montse Espinosa hi van assistir i hi forment part.

La constitució i el posicionament de l'Assemblea de Càrrecs Electes ha estat aprovat per unanimitat, un posicionament que rebutja la sentència del Tribunal Suprem que condemna a gairebé 100 anys de presó als líders independentistes i socials del nostre país; demana l'amnistia i exigeix la llibertat dels presos i preses polítiques i el retorn dels exiliats i la fi de la repressió; dona suport a la mobilització popular; exigeix diàleg a l'Estat i la mediació internacional; i es compromet a seguir treballar per l'autodeterminació.

També s'ha aprovat per unanimitat els compromisos que, de cara al futur, afronta aquesta Assemblea: a crear un grup motor per seguir la feina de l'Assemblea; defensar dels drets socials i les llibertats; posar en marxa l' #SpainSitAndTalk per denunciar la repressió i la regressió democràtica que viu l'Estat.