Vilafranca del Penedès

Els republicans celebren la segona posició tant a Catalunya com a Vilafranca i afirmen que “tenim molt camp per córrer”

Garantir el procés cap a la independència i un canvi en les polítiques socials i econòmiques. Aquestes continuen sent les condicions i els objectius que es posa ERC sobre les converses amb CIU per garantir un executiu fort. Així ho va reiterar el secretari general adjunt dels republicans, Lluís Salvadó davant les més de cinquanta persones que van participar al sopar de col·laboradors de la campanya d’ERC-Vilafranca.

El sopar també va significar el primer acte que la Teresa Vallverdú, diputada electe pel Baix Penedès, feia després de les eleccions. Vallverdú va afirmar que “farem arribar la veu de les nostres comarques al Parlament i lluitarem perquè tinguin l’atenció que es mereixen”. La diputada penedesenca va mostrar-se contrària a projectes com el Logis Penedès i va oferir-se per ser la corretja de transmissió del territori a la cambra catalana.

El president d’ERC-Vilafranca, Jordi Rosell, va agrair la feina feta pels col·laboradors durant la campanya i els va encoratjar a “seguir en aquest camí perquè només hem fet un petit pas, encara queda molta feina a fer”. Rosell va valorar molt positivament els resultats electorals que situen ERC com a segona força a Vilafranca amb 3130 vots i va afirmar que “els resultats demostren que fent bé la feina tenim molt camp per córrer”.

Durant el sopar la pintora vilafranquina Montserrat Socias va fer entrega a la secció local d’ERC un quadre amb el perfil de Vilafranca i una estelada.