Vilafranca del Penedès

La remuntada a Vilafranca

En un moment de “desafecció” política les consultes independentistes celebrades a la comarca són un clar exemple de la voluntat popular de participar i de decidir en els afers públics, en els afers que ens afecten a tots. En el moment de major difusió d'informació de la història de la humanitat, el contacte directe, el porta a porta, el fet que sigui el teu veí qui t'informa, pren una gran força i dóna més crèdit a aquesta iniciativa. Encara hi ha, però, qui s'hi posa d'esquena. Potser és la por a que el poble parli, a que el poble actuï, a que el poble decideixi?

La il·lusió i la convicció són unes eines molt poderoses que serveixen per avançar amb molta més força i que ens poden fer guanyar un partit encara que no ho tinguem fàcil.

Pacíficament i festivament, participem i decidim. Defensem allò en el què creiem, sense estridències i amb la tranquil·litat que dóna treballar convençuts per un futur millor.

Els darrers anys han passat a Vilafranca amb moltes oportunitats perdudes. Pacíficament i festivament podem participar de la remuntada de la vila, només ens cal parlar, actuar i decidir.