Sant Antoni de Vilamajor

El passat divendres 18 de març va tenir lloc al local “el Patronat” de Sant Antoni de Vilamajor l’acte de presentació de la candidatura de ”Esquerra-Reagrupament acord Municipal”.

L’acte va ser presenciat per una seixantena d’assistents que varen gaudir de les intervencions d’en Josep Ginesta (Secretari nacional de Política social d’Esquerra Republicana de Catalunya), en Ignasi Planas (Advocat i Jurista representat Reagrupament) i d’en Martí Pujol (Batlle de Llinars del Vallès en nom d’Esquerra Republicana de Catalunya)

La candidatura esta formada per persones independents i els dos primers llocs representen a cada una de les dues formacions.

En aquests dos llocs trobem a en Jesús Lera per Reagrupament i a en Jordi Saloni per Esquerra. En Jesus i en Jordi amb la seva jove maduresa van demostrar energia i convicció alhora de deixar ben clar que treballaran units pel be del municipi i els seus habitants. Els conceptes “unitat i equip” seran l’eix vertebrador de les seves accions per que el municipi es beneficií del èxit que esperen obtenir a les properes eleccions municipals.

Varen deixar ben clar que cal un canvi liderat per l’equip Esquerra-Reagrupament amb transparència i comptant amb la participació de tothom.

En Jesús Lera assumeix la primera posició de la llista i en el discurs va manifestar la seva voluntat de servir al poble. Vol posar-lo en el mapa en que la gent quan anomeni el nom del poble sàpiga identificar-lo ràpidament. El Jesús ha decidit entrar en el mon de la política municipal i va dir “...vaig optar fer una candidatura amb Esquerra Republicana de Catalunya, un partit històric i amb solera, que amb l’acció municipal encara farà un gran paper i a mi m’ajudaran i m’ensenyaran com fer política municipal”.