Vilanova del Camí

Totes les notícies

Marc Bernàldez i Equip durant la presentació de la candidatura

ERC Vilanova del Camí celebra una exitosa presentació d’en Marc Bernàldez per a l’alcaldia de Vilanova del Camí i del seu equip.

El passat divendres 5 d’abril, ERC de Vilanova del Camí va fer oficial la presentació d’en Marc Bernàldez i els membres de la llista que es presentaran a les Eleccions Municipals del 26 de maig d’aquest mateix any. L’acte es va obrir amb la lectura d’una carta que Oriol Junqueras va escriure  des de Soto del Real per donar suport a la formació de Vilanova, animant-los a no defallir, a seguir endavant amb optimisme treballant amb un somriure, cohesionats, amb voluntat i determinació i afegia: “... volem una majoria imbatible que faci imparable el nostre ideal Republicà i aquesta majoria comença per Vilanova del Camí, per tots i cadascun dels nostres pobles i ciutats...” A continuació els convidats a l’acte: la Carolina Telechea, diputada al Congrés; l’ Alba Vergés, Consellera de Salut i el Xavier Castellana, senador de les Corts, varen dir unes paraules pels assistents i de suport per en Marc Bernàldez i el seu equip. Tots ells varen ressaltar la importància del treball que es fa a nivell municipal i van emplaçar la formació i al candidat Marc Bernàldez a continuar treballant amb ganes pel poble, a estar a peu del carrer, a fer-se visibles, a ser propers a les persones i escoltar-les per poder tenir èxit. Seguidament en Marc Bernàldez va fer un discurs de candidatura en el qual es presentava com a ciutadà de tota la vida de Vilanova, motiu pel qual ha pogut veure l’evolució d’un poble que ha crescut en número d’habitants però que ha minvat en serveis, abocant-se a créixer com a ciutat dormitori en el que no es fa massa vida. Per això, ha dit, la intenció és poder capgirar aquesta situació amb un poble amb més serveis, un poble que creixi al mateix ritme que els seus veïns i veïnes, amb idees de futur. Durant el seu parlament l’alcaldable ha llegit un conte en el qual la moralitat descriu l’ideal de la formació pel municipi i ha agraït el treball de tot l’equip que forma ERC Vilanova del Camí. Un treball encaminat a que Vilanova esdevingui un dels municipis punters a la comarca de l’Anoia.

Presentació de candidatura

ERC Vilanova del Camí presenta el seu candidat a l’alcaldia Marc Bernàldez i l’equip amb el que formarà la seva llista

El proper divendres 5 d’abril, Esquerra Republicana de Catalunya de Vilanova del Camí presentarà el seu candidat a l’alcaldia, Marc Bernàldez, i l’equip amb el que formarà llista per a les Eleccions Municipals del 26 de maig d’aquest mateix any. L’acte serà obert per a tothom que hi vulgui assistir i es celebrarà al Centre Polivalent Can Papasseit de Vilanova del Camí a les 20:00h de la tarda i comptarà amb la presencia de l’Alba Vergés, Consellera de Salut; Carolina Telechea, Diputada al Congrés i Xavier Castellana, Senador de les Corts Catalanes. Amb aquesta presentació, ERC Vilanova del Camí donarà el tret de sortida a una campanya electoral amb l’eslogan #SomEquip #SomVilanova encapçalada per en Marc Bernàldez, una persona jove i dinàmica amb una gran implicació en la millora de Vilanova del Camí i la qualitat de vida de vilanovines i vilanovins.

Marc Bernàldez escollit nou alcaldable per ERC vILANOVA DEL cAMÍ

Marc Bernàldez i Domingo, escollit nou candidat per a l’alcaldia de ERC Vilanova del Camí

El passat dilluns, 18 de març ERC Vilanova del Camí va cel·lebrar una assemblea en la qual es va escollir el candidat per a l’alcaldia del municipi en les properes Eleccions Municipals del 26 de maig d’aquest mateix any. La votació va tenir lloc a la seu local d’ERC que la formació ha innagurat recentment al municipi. Marc Bernàldez i Domingo, de 35 anys i fill de Vilanova del Camí, va ser escollit per la majoria dels militants del municipi per encapçalar la llista que respresentarà el grup republicà a les eleccions Municipals del 26 de maig d’aquest mateix any. Aquesta elecció suposa una continuïtat al treball renovador que l’equip d’ERC Vilanova del Camí està portant a terme i que ara, amb en Marc Bernàldez i Domingo al davant, donarà inici a la seva Campanya Electoral amb l’eslogan: “Construïm junts un futur millor”. La formació va aprofitar la mateixa assemblea per fer un canvi en la seva executiva, en la qual es van modificar els càrrecs de secretaria d’organització i secretaria local. Així doncs l’executiva local queda de la següent manera: encapçalada per David Roig a la presidència; Ramon Conesa, Secretari de finances; Ester Camacho, Secretària d’organització i Secretària de la dona; Glòria Vilà, Secretària de política municipal; Laura Pérez, Secretària d’imatge i comunicació i Montse Valentí, Secretària de la Secció Local.

Per què ERC ha dit NO a l’asfaltat i urbanització del Carrer Joan Miró?

Volem aclarir que la nostra formació està tant interessada en l’asfaltat i urbanització d’aquest carrer com la resta de veïns. Però també ens preocupem pel càrrec econòmic que això suposa per als tres propietaris dels terrenys afectats, arribant a suposar un cost de 26.000€ per un d’ells. Aquest cost tant alt és degut a una mala previsió per part del govern, que s’afanya a fer millores amb una clara intenció electoralista. I és que per a aquest projecte no s’ha cercat cap subvenció, i tampoc la urbanització i l’asfaltat d’aquest carrer no s’ha tingut en compte a l’hora de fer els pressupostos per l’any 2019. Entenem que l’Ajuntament podria haver contribuït en la despesa que aquest projecte suposa per als propietaris dels terrenys si hi hagués hagut una bona previsió. I que no hi ha hagut un interès d’ajudar als propietaris en dos anys que porta aquest equip de govern, ni tant sols s’ha vist la intenció de voler arreglar aquest carrer. Això demostra que l’objectiu de l’asfaltat i urbanització del Carrer Joan Miró no és tant afavorir els veïns sinó més bé electoralista, amb presses i a qualsevol cost. Per tant, nosaltres en cap moment ens oposem a l’asfaltat del Carrer Joan Miró, que al final suposaria un benefici per tots els veïns. Ens oposem a fer-ho amb presses i sense ajuda per part del govern cap als propietaris dels terrenys afectats, que han de fer-se càrrec d’unes despeses desproporcionades

L'equip d'ERC Vilanova del Camí i la Carolina Telechea durant la inauguració del nou local

Un èxit d'inauguració del nou local d'ERC Vilanova del Camí.

El passat divendres 15 de febrer, vam inaugurar el nostre nou local a Vilanova del Camí, amb la presència de la diputada al Congrés dels Diputats per ERC Carolina Telechea, el David Roig, president de l'executiva local d’ERC a Vilanova del Camí,  juntament amb tot l'equip.   Tant Telechea com Roig van remarcar la importància de tenir un local de partit, ja que és necessari tenir  un lloc on debatre les decisions a prendre en els propers anys sobretot a nivell local i pensant en aquest sentit en les properes eleccions municipals que se celebraran aquest any. També van fer una crida a la població a fer-se’l seu, ja que s’hi faran diferents activitats i trobades d’interès general, per tant, un espai de sintonia amb la societat civil.   El local està situat al carrer Sant Josep núm. 31. i ha estat una realitat gràcies a la feina feta en els darrers mesos pels simpatitzants del partit i de diferents personalitats del municipi. Quedeu tots convidats a visitar-nos.

Presentació del nou equip d'ERC Santa Margarida de Montbuí, candidats a l'alcaldia.

Presentació d'Isabel Guerrero, candidata a l'alcaldia d'ERC Santa Margarida de Montbuí, i el seu equip

El passat divendres 1 de febrer vam assistir a la presentació de l’Isabel Guerrero, candidata a l’alcaldia de Santa Margarida de Montbuí, i el seu equip, per tal de recolzar a l'equip d'ERC del poble veí. La presentació va comptar amb la presència de la Carolina Telechea i en Gabriel Rufián. Des d'aquí felicitem a ERC Sta Margarida de Montbuí per la magnífica presentació.. Sou grans!! Molta sort en aquest nou camí cap a l’alcaldia!#MunicipisRepublicans

Inauguració del nou local ERC Vilanova del Camí

Ens complau anunciar-vos que per primera vegada ERC Vilanova del Camí disposa d'un local. I per celebrar-ho esteu tots convidats a la innauguració del nou espai d'ERC a Vilanova del Camí. Un espai obert a la ciutadania, que aprofitarem per reunir-nos i fer diferents activitats i trobades d'nterés per a tots. Properament us anirem informant de novetats i trobades a través de xarxes socials i d'aquesta web. Us tindrem al dia!

Inauguració del nou local ERC Vilanova del Camí

ERC Vilanova del Camí estrena Whatsapp per facilitar la interacció amb la ciutadania

ERC de Vilanova del Camí hem estrenat un nou canal de comunicació, que s’afegeix als perfils que tenim a les xarxes socials: Twitter, Facebook i Instagram. Amb aquest nou canal ERC de Vilanova del Camí pretén ser més propera i tenir una comunicació directa amb la ciutadania. D’aquesta manera qualsevol persona podrà posar-se en contacte a través del mòbil amb la formació per fer aportacions i/o propostes de millora per al poble de Vilanova del Camí que podran incorporar-se al nou projecte. Alhora, ERC de Vilanova a través de Whatsapp anirà informant de les novetats de la nova candidatura i del nou projecte, el qual s’està treballant d’una manera conjunta i participativa entre els ciutadans que hi volen participar. El número de Whatsapp d’ERC Vilanova del Camí és el 620905073 i ja està operatiu per a que qualsevol que vulgui es posi en contacte directe. Per fer-ho només hauran d’escriure a aquest número amb el missatge “Hola” i la formació els respondrà en menys de 24 hores. A partir d’aquest moment estaran al dia de les novetats, trobades, activitats i demés accions que es vagin realitzant. Aquesta és una de les accions que l’equip de campanya està portant a terme per fer un programa electoral a la mida de tots i totes els vilanovins i vilanovines. Una campanya que es projecta propera a la ciutadania, oberta a escoltar als seus veïns, progressista i innovadora i en la que tothom que ho vulgui pugui formar-ne part.