Vilanova del Camí

Totes les notícies

Inauguració del nou local ERC Vilanova del Camí

Ens complau anunciar-vos que per primera vegada ERC Vilanova del Camí disposa d'un local. I per celebrar-ho esteu tots convidats a la innauguració del nou espai d'ERC a Vilanova del Camí. Un espai obert a la ciutadania, que aprofitarem per reunir-nos i fer diferents activitats i trobades d'nterés per a tots. Properament us anirem informant de novetats i trobades a través de xarxes socials i d'aquesta web. Us tindrem al dia!

Inauguració del nou local ERC Vilanova del Camí

ERC Vilanova del Camí estrena Whatsapp per facilitar la interacció amb la ciutadania

ERC de Vilanova del Camí hem estrenat un nou canal de comunicació, que s’afegeix als perfils que tenim a les xarxes socials: Twitter, Facebook i Instagram. Amb aquest nou canal ERC de Vilanova del Camí pretén ser més propera i tenir una comunicació directa amb la ciutadania. D’aquesta manera qualsevol persona podrà posar-se en contacte a través del mòbil amb la formació per fer aportacions i/o propostes de millora per al poble de Vilanova del Camí que podran incorporar-se al nou projecte. Alhora, ERC de Vilanova a través de Whatsapp anirà informant de les novetats de la nova candidatura i del nou projecte, el qual s’està treballant d’una manera conjunta i participativa entre els ciutadans que hi volen participar. El número de Whatsapp d’ERC Vilanova del Camí és el 620905073 i ja està operatiu per a que qualsevol que vulgui es posi en contacte directe. Per fer-ho només hauran d’escriure a aquest número amb el missatge “Hola” i la formació els respondrà en menys de 24 hores. A partir d’aquest moment estaran al dia de les novetats, trobades, activitats i demés accions que es vagin realitzant. Aquesta és una de les accions que l’equip de campanya està portant a terme per fer un programa electoral a la mida de tots i totes els vilanovins i vilanovines. Una campanya que es projecta propera a la ciutadania, oberta a escoltar als seus veïns, progressista i innovadora i en la que tothom que ho vulgui pugui formar-ne part.

David Roig durant l’assamblea de la Secció Local de Vilanova del Camí, 16 de novembre de 2018

David Roig, nou president de la Secció Local d’ERC Vilanova del Camí

El passat divendres, 16 de novembre, la secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya de Vilanova del Camí va celebrar una assamblea amb l’objectiu principal de renovar la seva presidència i els càrrecs de l’executiva. David Roig va ser escollit President de la Secció Local juntament amb una renovada executiva. D’aquesta manera, la fins ara presidenta Alícia Capdevila donarà el relleu a David Roig per tal d’afrontar amb més força les properes eleccions municipals de maig de 2019.   Durant la presentació de la seva candidatura per encapçalar com a president la nova Secció Local de Vilanova del Camí, David Roig, que fins ara ocupava el lloc de secretari d’organització en l’antiga executiva, va aprofitar per agrair la tasca portada a terme per l’anterior presidenta Alícia Capdevila, pels seus companys d’executiva i per l’actual portaveu del grup municipal, Marcel·lí Nieto. L’actual president va parlar de la necessitat de renovació i d’un nou projecte que, segons va dir:    “ serà continuador de la tasca feta fins ara però amb energies renovades, il·lusió, ganes i noves idees”. Aquest nou projecte es presenta amb tres objectius clars: ampliar la base republicana de Vilanova del Camí, fer créixer i explicar el projecte de ciutat que des d’ERC Vilanova del Camí es planteja per tal de consolidar-se i guanyar les properes eleccions de maig de 2019 i posar en marxa les Joventuts d’Esquerra Republicana (JERC) a Vilanova del Camí per tal de que els joves del poble tinguin un paper important en la societat, fent-los partícips i recolzant-los perquè puguin resultar un reflex del partit a Vilanova.   Després de ser escollit per unanimitat nou president de la Secció Local, David Roig va dir unes paraules d’agraïment i va afegir: “afrontem aquest repte amb molta responsabilitat, il·lusió i amb ganes de fer i treballar per Vilanova i pels vilanovins i vilanovines” i va acabar destacant  que “el més important és que en aquest projecte, que es diu ERC Vilanova, tots en formem part”.