Vilanova del Camí

Qui som

Esteu visitant la web d'ERC Vilanova del Camí.
La formació, totalment renovada, en la que estem treballant tot un equip i en la que tots esteu convidats a contribuïr per fer una Vilanova del Camí millor. Perquè volem un poble a la mida de tots i treballem en un projecte, en el que a través de la col·laboració ciutadana, ens hi poguem sentir tots satisfets i identificats en ell.
Un projecte que serà continuador a nivell de la tasca feta fins ara però amb energies renovades, il·lusió, ganes i noves idees.
Tenim 3 objectius per dur a terme durant aquests propers 4 anys.
- Un primer objectiu: ampliar la base republicana a Vilanova, fent créixer, en la mesura del possible els
amics i militants, donar-vos veu i vot en totes aquelles decisions importants del partit, que de ben
segur que hi seran.
- Un altre dels objectius de la nova executiva: Fer créixer i explicar el projecte de ciutat que des d' ERC
Vilanova del Camí volem, amb l’objectiu clar de consolidar-nos i guanyar a les properes eleccions del
maig.
La gent ha de conèixer ERC Vilanova com un partit polític útil i resolutiu. Aquell grup de persones que s’estimen el poble, treballen per fer-lo realitat i volen millorar-ne la vida dels vilanovins i vilanovines.
Per això us donem la benvinguda a la nostra web i us convidem a que l'aneu visitant periòdicament, juntament amb les nostres Xarxes Socials, per estar al dia de totes les novetats.

Imatge