Vilanova i la Geltrú

Esquerra Gent Valenta

Amb la proximitat de les eleccions del Parlament de Catalunya, la secció local de Vilanova i la Geltrú, després d'haver-se sumat a la campanya "Adéu, Espanya" del partit ara canvia la seva imatge per sumar-se a la nova campanya "Gent Valenta". Com es recordarà la passada campanya va ser molt viscuda amb l'edició de mans de cartró amb les lletres d'"Adéu, Espanya", un adéu que ens aproxima a la independència del país i que va ser la imatge més protagonista de la manifestació multitudinària del 10 de juliol a Barcelona. L'actual campanya vol impulsar la proximitat de la gent d'Esquerra i amb la presentació de diferents personatges s'explicarà la seva quotidianitat tot fent gala de la seva valentia en la lluita per la dignitat del seu país tot sent gent d'Esquerra, gent valenta. La campanya ha tingut el seu punt de sortida aquesta setmana passada a Barcelona amb el president del partit Joan Puigcercós. En podeu veure el seu lloc web al següent enllaç: http://www.gentvalenta.cat/