Vilassar de Dalt

Esquerra pren mesures extraordinàries davant la crisi financera

La situació financera actual és excepcionalment dura a tot arreu, com és conegut per tots. I com a conseqüència del pèssim finançament de què gaudim, els Ajuntaments catalans no en són una excepció.

A Vilassar la situació també és crítica i des d'Esquerra hem decidit que és hora de prendre decisions i actuar amb valentia i sense egoismes. És per això que hem tirat endavant una sèrie de mesures de xoc en les nostres regidories per tal de reduir al màxim la despesa. Són mesures dràstiques, possiblement poc populars, però les considerem imprescindibles i cap conseqüència política ens farà canviar d'opinió.

Tot i aquestes mesures, des de les Regidories de Cultura, Joventut, Esports i Noves Tecnologies, volem seguir impulsant les activitats de Vilassar. Però ara més que mai, davant les dificultats econòmiques, cal el suport i la col·laboració de tots i totes. Amb la intenció de demanar aquesta col·laboració ens hem adreçat a les entitats locals. A continuació us adjuntem la carta oberta del nostre Regidor a les entitats vilassarenques.

Alguns ja s'han afanyat a afirmar que estem cometent un suïcidi polític i que aquestes mesures suposaran una davallada de votants d'Esquerra. Nosaltres creiem en la maduresa dels vilassarencs, però en qualsevol cas Esquerra posarà sempre la sostenibilitat del municipi per davant de la pròpia imatge com a partit. Treballem pel poble sense cap altre interès; així ens vam presentar i així seguim intentant gestionar Vilassar.