Vilassar de Dalt

Diversos militants i simpatitzants del partit formaran part de la llista electoral.

Fa ja més de dos mesos es va presentar en societat ARA Vilassar, un nou projecte del que Esquerra Republicana de Catalunya en forma part de des d’un inici amb compromís i convicció. En aquest nou espai de confluència ens hi sentim plenament integrats, treballant dia a dia per progressar en el camí cap a un Vilassar millor.
El passat divendres 17 d’abril, ARA Vilassar va donar a conèixer la seva candidatura per concórrer a les eleccions municipals del proper 24 de maig amb un equip humà altament capaç, preparat, plenament motivat i amb  la força del conjunt com a bandera. Esquerra Republicana de Vilassar de Dalt dóna ple suport a aquesta candidatura, que fou referendada en assemblea per la militància. La confecció de la llista no ha estat fàcil, certament. Però aquest fet és una virtut de la qual n’estem orgullosos: no ha estat fàcil perquè entre els membres d’ARA hi ha tanta gent potent i compromesa que la força del grup transcendeix la pròpia llista. Esquerra ha fet un esforç important per adaptar-se a les necessitats d’ARA, per adaptar-se a les necessitats de Vilassar.
Hem fet una aposta arriscada però amb clara vocació de poble, havent de fer algun pas cap al costat per poder fer un salt endavant. Per això des d’aquí volem aprofitar per reivindicar la feina feta fins ara des del nostre grup municipal, especialment pel nostre regidor, en Xavier Yelo. En Xavier ha estat l’exemple de l’esforç i la tenacitat a l’hora de treballar per Vilassar. I ara que sumar és més important que mai, des d’Esquerra, amb en Xavier al capdavant, entenem que tenim una gran responsabilitat envers Vilassar.
Per això acceptem el repte de construir aquest projecte comú, amb valentia, amb generositat i amb maduresa. Acceptem el repte amb la satisfacció de la feina ben feta i amb la il·lusió de seguir dedicant-nos a Vilassar.
Us animem a acompanyar-nos, doncs, en el projecte d’ARA Vilassar, la nostra candidatura, la candidatura de tots i cada un de nosaltres.