Vilassar de Dalt

• Inici campanya 20D - 2
  • Cartell acte 20D
  • Rufián al Pi
Dijous a mitjanit ens vam reunir membres de la SL en una acció que ja se'ns ha fet habitual aquest any, l'enganxada de cartells en un inici de campanya electoral. Aquesta però, serà històrica, perquè serà la darrera vegada que participem en unes eleccions al Congreso de los Diputados.

Curiós també va ser encartellar sols, ja que vam ser l'únic partit que, com mana la tradició, a les 12 de la nit començavem a penjar pancartes i cartells per tot Vilassar. Així doncs, sense pressa, però sense pausa, Vilassar es va llevar amb els rostres de Gabriel Rufián, Joan Tardà i Santiago Vidal somrients, amb un missatge clar, anem a Madrid a defensar allò que el poble de Catalunya va decidir el 27 de setembre. Que hem guanyat i que som una República.

Gabriel Rufián, el cap de llista d'Esquerra per aquestes eleccions, va estar fa poc més de dos mesos a Vilassar, parlant amb els veïns convidat per la Taula 27S.

Per aquesta campanya, durem a terme un sol acte però amb un convidat d'excepció, el Diputat de Junts pel Sí, Toni Comín, que ens explicarà perquè hem de votar el 20D, si volem la independència i no volem saber res de Madrid. Així doncs, divendres 11, a les 20:30 a la Sala d'Actes de Can Manyer, us esperem a tots.