Vilassar de Dalt

Esquerra aconsegueix el millor resultat històric en unes Generals

vot, Vilassar, 20D
Evolució del vot a Vilassar
Els resultats del 20D a Vilassar tanquen un cicle electoral que, al nostre municipi, ha estat caracteritzat pels següents conceptes: majoria independentista, hegemonia autodeterminista, avanç i victòria de l'esquerra, demanda de canvi social i polític, qüestionament de l'estat actual de les coses.

Des d'ERC Vilassar felicitem a Democràcia i Llibertat i ens congratulem d'uns resultats que gairebé tripliquen els vots republicans del 2011, passant de 434 a 1162. Així, les dues forces majoritàries que es consoliden a Vilassar són les independentistes, amb un empat tècnic. No oblidem les demandes de canvi social i democràtic que suposen els 900 vots a En Comú Podem. Queda clar que la política ha d'estar més abocada al servei de la gent, i en això nosaltres també hi estem compromesos.

Consolidada la majoria independentista al poble amb una enèsima victòria electoral volem posar de relleu una creixent majoria clarament progressista i de canvi al nostre municipi, hereva de la tradició industrial i treballadora de Vilassar. ERC ens posem a disposició dels nostres veïns i veïnes per ser l'eina política útil i majoritària al servei d'aquestes reivindicacions.

Des de Vilassar volem refermar la nostra aposta per un independentisme inclusiu, obert a sumar més sectors i persones. Refermem la nostra demanda d'un acord global i que ja és urgent entre Junts pel Sí i la CUP. Un acord que vagi més enllà de la investidura del President Mas i obri la porta a un procés constituent de la República Catalana on emplacem a En Comú Podem a sumar-s'hi. No dubtem que serà així a partir de la constatació - amb els resultats a la mà - que Espanya no canviarà, ja que les forces del canvi només han triomfat a Catalunya i al País Basc.

Per acabar, desitjar bones festes i un pròsper 2016 a tots els vilassarencs i vilassarenques!