Vilassar de Dalt

En Robert Samó, qui fou membre del Consell d'Administració de l'empresa pública municipal VISERMA S.L.U. del 2007 al 2011 en representació d'ERC, ha renunciat formalment i voluntàriament al deute subordinat contret per l'ens a favor seu a partir de la resolució del concurs de creditors del 2012.En Robert Samó, qui fou membre del Consell d'Administració de l'empresa pública municipal VISERMA S.L.U. del 2007 al 2011 en representació d'ERC, ha renunciat formalment i voluntàriament al deute subordinat contret per l'ens a favor seu a partir de la resolució del concurs de creditors del 2012.

L'empresa pública municipal VISERMA S.L.U. ha entrat en una nova situació a partir dels passos significatius que s'han realitzat per al seu sanejament complert. L'operació de dació en pagament i quitança del deute realitzada amb el principal creditor (BANKIA), explicada aquí, l'inici de les converses amb CAIXABANK per resoldre un crèdit que no s'està pagant fins a assolir un acord favorable pel municipi, i la reorientació de l'empresa cap a la prestació de serveis públics bàsics de qualitat, fan que entrem en una nova etapa. VISERMA S.L.U. ja no tornarà a ser una empresa que actuï com a promotora immobiliària però en canvi si serà un agent útil pel municipi i 100% públic que podrà prestar serveis bàsics de forma efectiva i eficient.

De cara a facilitar el sanejament complert de l'ens i com un gest de sentit comú i vocació de servei públic, des d'ERC Vilassar emplacem a tots els antics membres de consells d'administració que encara puguin tenir vigent a favor seu algun deute subordinat de l'empresa pública a fer el mateix gest. Aquí podeu consultar la carta entrada aquest matí al registre d'entrada municipal:L'empresa pública municipal VISERMA S.L.U. ha entrat en una nova situació a partir dels passos significatius que s'han realitzat per al seu sanejament complert. L'operació de dació en pagament i quitança del deute realitzada amb el principal creditor (BANKIA), explicada aquí /posar link notícia ARA VILASSAR/,,l'inici de les converses amb CAIXABANK per resoldre un crèdit que no s'està pagant fins a assolir un acord favorable pel municipi, i la reorientació de l'empresa cap a la prestació de serveis públics bàsics de qualitat, fan que entrem en una nova etapa. VISERMA S.L.U. ja no tornarà a ser una empresa que actuï com a promotora immobiliària però en canvi si serà un agent útil pel municipi i 100% públic que podrà prestar serveis bàsics de forma efectiva i eficient.