Vilassar de Dalt

Pau Morales, escollit portaveu nacional de les JERC

JERC, Benicarló, Pau Morales, portaveu nacional
Les Joventuts d’Esquerra Republicana han celebrat aquest cap de setmana el 26è Congrés Nacional a Benicarló, on han escollit una nova Permanent Nacional, encapçalada pel nostre company i membre de l’executiva d’aquesta secció local, Pau Morales, com a portaveu nacional de l’organització.

En el marc del Congrés, les JERC també s’ha aprovat la ponència política que traça les línies mestres a seguir durant els propers dos anys per tal d’avançar cap a la llibertat nacional, treballar en un canvi de model econòmic i social i caminar cap a una democràcia que permeti a la ciutadania decidir el seu futur arreu dels Països Catalans. Les jornades han congregat més de 300 joves al Baix Maestrat.

En Pau, en les seva primera intervenció com a portaveu,  ha destacat que 'l'objectiu de les JERC és ser una eina pel jovent del nostre país, estem al servei de tots aquells que volen lluitar contra les desigualtats i en defensa de la justícia social'. Morales també s'ha referit al procés que viu en principat de Catalunya, 'hem de convèncer al jovent que la independència millorarà el seu present i el seu futur, només així aconseguirem la majoria que ens cal'.

El Congrés Nacional és el màxim òrgan de les JERC que congrega a tota la militància de l’organització i se celebra cada dos anys.

Des de la Secció Local de Vilassar volem felicitar en Pau pel seu nou càrrec, i encoratjar-lo i donar-li suport en aquesta nova tasca. Tots junts aconseguirem fer la República que tots desitgem. Endavant Pau!