Vilassar de Dalt

Acte institucional de la Diada de Catalunya: mobilitzem-nos!

Ara més que mai és imprescindible la mobilització cívica, pacífica i alegre de la ciutadania del nostre país. Volem votar, i ho farem lliurement, cadascú la opció que prefereixi, amb totes les garanties democràtiques de qualsevol procés electoral, com sempre, i amb una única excepcionalitat: el boicot actiu d’un Estat demofòbic que no tolera aquells que no pensen com ell. Però ara, amb el nou marc legal creat pel Parlament de Catalunya, celebrarem el Referèndum el proper 1 d’octubre.

Esquerra Republicana de Vilassar anima a tots els vilassarencs i vilassarenques a participar dels actes que tindran lloc en motiu de la Diada Nacional de l'11 de Setembre, i especialment a la Diada del Sí, la gran mobilització massiva en defensa del Referèndum d’autodeterminació legal i vinculant convocat per l’1 d’octubre, i en defensa de les nostres institucions i representants polítics, amenaçats per l’Estat simplement per treballar per donar la veu a la ciutadania.

Prèvia a aquesta efemèride us encoratgem a participar dels actes que tindran lloc a la nostra vila el capvespre del dia 10. Us els desglossem a continuació:

10 de setembre a les 20.00h a Plaça de la Vila:
- Encesa de torxes amb la col·laboració dels Diabòlics Anònims
- Cant de la Senyera amb la participació de cantaires de la Coral Mareny
- Inici de la Marxa de Torxes organitzada per l’Assemblea.

10 de setembre a les 21h a la Plaça Onze de Setembre:
- Lectura del Manifest institucional per part de la Carme Carmona
- Ofrena Floral al Monument de Rafael de Casanova
- Cant dels Segadors i audició de Sardanes

Ha arribat el nostre moment, sortim a defensar la llibertat del nostre poble.

Salut i República!