Vilassar de Dalt

El deure d'estar a l'alçada del moment. 1105 gràcies Vilassar!

Article publicat al butlletí municipal del mes de juny del 2014

Des d’ERC Vilassar volem aprofitar aquest espai per agrair a tots els vilassarencs i vilassarenques que van anar a votar el passat 25 de maig i van fer confiança als partits que defensen el dret a decidir. La participació ha augmentat uns 15 punts i s’ha situat a Vilassar per damunt del 50%. És positiu però cal seguir treballant perquè ningú renuncii a exercir un dels drets més importants que tenim com a ciutadans: el vot.
La suma de CiU+ERC+ICV-EUiA sobrepassa el 72% dels vots. Aquesta és la dada més important tenint en compte l’horitzó del 9N, on decidirem el nostre futur polític com a país. I, a més, els partits estatals  (PP i PSOE) amb prou feines han arribat a un 15% dels vots, i han passat de segona a cinquena força (en el cas del PSOE) i de tercera a quarta en el cas del PP. A Vilassar ha quedat clar, un cop més, que hi ha una majoria que diu SÍ a votar i també SÍ a la independència i a construir un nou país per a tothom, ja que ERC amb 1105 vots va guanyar les eleccions també al poble per primer cop des de la República.
La gent d’Esquerra Republicana estem molt agraïts per la confiança que ha dipositat en nosaltres la ciutadania i volem dir-vos als que ens heu votat que no us decepcionarem i que treballarem cada dia per estar a l’alçada de les expectatives. I als que no ens heu votat aquest cop, volem dir-vos que treballarem per construir un projecte de poble i de país on us hi sentiu còmodes, volem dir-vos que comptem amb vosaltres i que us considerem dels nostres. Perquè volem construir un nou país per a tothom. Un país diferent i millor en tots els aspectes que el que tenim ara mateix. Visca Vilassar i visca la República Catalana!