Vilassar de Mar

Elecció de la nova executiva de la Secció Local d'ERC VdM

Aquest dilluns hem celebrat l’assemblea de la Secció Local d’ERC de Vilassar de Mar, on s’han renovat els càrrecs de l’executiva local. S’hi ha presentat una candidatura i ha rebut el suport de tots els assistents a la reunió.

Agrair la feina feta especialment a tres persones que abandonen l’executiva, tres militants històrics de la Secció Local. Gràcies Pep Roig. Gràcies Jaume Badals. Gràcies Julià Fernández. Gràcies pel vostre compromís amb Vilassar, amb el partit i amb el país. Gràcies pel vostre treball incansable, pel que heu fet i pel que seguireu fent.

Agrair de manera especial la presidenta sortint, la Montse Gual, per la dinamització i renovació que ha endegat a la Secció Local. La Montse continua a l'executiva com a Secretària de Política Municipal.

Encoratjar l’executiva entrant a treballar amb la mateixa il·lusió per seguir fent créixer el projecte de l’Esquerra a Vilassar de Mar i a treballar pel país, des de l’àmbit municipal, en aquests moments claus de la història.

Molts encerts i molta sort!!!!

Qui som?