Vilassar de Mar

Diada Nacional de Catalunya 2017

Els esdeveniments dels últims temps però molt especialment els d’aquesta setmana obliguen, als demòcrates catalans, a estar més tensionats que mai, això implica estar atents a les informacions, més actius en xarxes socials i en grups de whatsapp, i estar disposats a mobilitzar-nos en qualsevol moment.

I això també implica ser més pacients que mai, ser més respectuosos que mai, no entrar en conflictes, en baralles o en desqualificacions amb els que no pensen com nosaltres. Aquesta és una de les estratègies amb què juguen els espanyolistes per desacreditar-nos davant del món.

Avui tenim una nova oportunitat de demostrar-los com celebrem els nostres actes i com reivindiquem les nostres aspiracions legítimes, en pau, amb alegria, amb il·lusió, amb esperança, o sigui, a la catalana.

Aquest vespre l’Ajuntament de Vilassar de Mar liderat per Esquerra Republicana de Catalunya i Vilassar de Mar diu Sí ens ofereix un cartell d’actes insuperable i, sobretot, participatiu.

Us hi esperem a tots!!!!

Seguim cap a l’1 d’octubre...