Vilassar de Mar

Damià del Clot és elegit cap de llista per a les eleccions municipals de 2019

Aquest diumenge, dia 25 de novembre, hem fet la votació del procés de primàries per elegir la persona cap de llista d’ERC Vilassar de Mar per a les eleccions municipals de 2019.

Han tingut dret a vot totes les persones militants, simpatitzants, amigues i militants de les JERC majors de 18 anys.

L’acte s’ha realitzat a les 12 del migdia a la Sala Petita de l’Ateneu Vilassanès i només s’ha presentat una candidatura.

Damià del Clot ha presentat els avals que el permetien ser elegit i ha estat validat com a cap de llista amb els vots de la militància i amics d’Esquerra de Vilassar de Mar.

Damià del Clot s’ha dirigit als assistents per presentar el seu programa i finalment per agrair la confiança rebuda.

Ha vingut a reivindicar l’obra de govern, amb encerts notables i algun aspecte a millorar, i ha demanat continuïtat per al govern per completar un cicle de vuit anys. Ha destacat la manera republicana de fer polítiques i la implicació d’aquest govern en els aspectes nacionals i en el procés d’independència de Catalunya.

Finalment, del Clot, ha enviat aquest missatge:

"Moltíssimes gràcies companys i companyes per la confiança. Serà un plaer i un orgull tornar a encapçalar aquest projecte polític en les municipals de 2019. Compto amb tots vosaltres per seguir transformant Vilassar de Mar. Molt agraït i quedo al vostre servei".