Vilassar de Mar

Qui som

En nom de tota la Secció Local de Vilassar de Mar d’Esquerra Republicana de Catalunya us donem la benvinguda a la nostra pàgina web.

Des de la nostra Secció Local volem que aquesta pàgina sigui el punt de trobada de totes les persones, militants o no, que vulguin conèixer l’activitat i el dia a dia del nostre partit, fent un clar incís en tots els temes relacionats amb la política municipal, però sense deixar de banda debats de política comarcal i nacional.

Hem d'entendre que la política municipal és el camp de treball idoni per a la construcció nacional, que el país necessita grans principis ideològics, però també la dura feina municipal de servei als ciutadans en la institució més propera.

Esperem que aquesta eina de treball serveixi com a pont de comunicació i diàleg amb tots vosaltres, a més d'explicar-vos les nostres propostes, opinions i activitats cíviques i polítiques en el nostre poble. És per això que us animem a que ens feu arribar els vostres suggeriments, inquietuds i propostes mitjançant el nostre correu electrònic.

Només amb la complicitat i l’esforç de tots els catalans i catalanes compromesos amb Catalunya, avançarem en la lluita pels drets socials i la nostra llibertat nacional.

Moltes gràcies.

Secció Local d'Esquerra de Vilassar de Mar