Xixona

ESQUERRA REPUBLICANA DE XIXONA ES FELICITA PER L'INICI DE LES OBRES DE MILLORA DELS ACCESOS AL RIU COSCÓ

• Vista de les obres
Esquerra Republicana de Xixona es felicita per l’inici de les obres de condicionament dels accessos al Riu Coscó. Aquesta és la segona fase de millorament del llit del Riu Coscó al seu pas per Xixona.

El portaveu adjunt d’Esquerra Republicana de Xixona, Mario Carbonell, ha declarat “aquest projecte, imprescindible per a Xixona, és una realitat gràcies a les negociacions d’Esquerra Republicana. En aquesta ocasió es tracta d’unes inversions aconseguides dels pressupostos generals de l’Estat del 2010 gràcies a una esmena presentada per Esquerra Republicana”.

Segons Carbonell “la primer fase de l’habilitació del Riu Coscó ha sigut tot un èxit i ha tingut una molt bona acollida per la ciutadania. Hem de recordar que els diners d’aquesta obra també els va aconseguir Esquerra Republicana el 2007. Aquest lloc s’ha convertit en una zona per poder fer esport i poder relaxar-se així com un canvi en el model urbanístic de Xixona, on sempre s’ha donat l’esquena al riu. Ara és hora de mirar el nostre riu”.

Finalment el dirigent republicà ha conclòs “que aquest projecte no es pot detindre, hem d’aconseguir més diners per les següents fases i mantindré i millorar el que ja s’ha arreglat. Esquerra farà tota la força possible tant en Xixona com en València i en Madrid, tal com ja hem demostrat, perquè açò es faça realitat. A més, sol·licitem que la resta de partits xixonencs també ho facen. A Esquerra el que ens interessa és que es traguen diners per a Xixona, no qui aconsegueix els diners. Altres partits volen posar-se les medalles sense haver demanat aquests diners”.