Xixona

ESQUERRA-XIXONA DEMANA UN SERVEI D’ACOLLIDA A LES ESCOLES PERQUÈ ELS PARES I MARES PUGUEN DEIXAR ELS XIQUETS A LES 8 DEL MATÍ

Esquerra Republicana de Xixona demana que l’ajuntament pose un servei d’acollida perquè els pares i mares puguen portar els xiquets a l’escola a les 8 del matí.
El portaveu d'Esquerra-Xixona, Joan de Déu Martines, ha declarat que “alguns pares i mares ens han demanat poder deixar els xiquets a les 8 del matí al col•legi per anar a treballar a una hora prudencial, i així compaginar la faena amb la vida familiar. Ara el que han de fer es portar-los als iaios o pagar a algú perquè els duga. Nosaltres demanem que l’ajuntament pose els mitjans i que els paguen els ciutadans. I si algú no pot que se li done una beca”.
El dirigent republicà ha manifestat “les que normalment pateixen aquest problema són les dones, i ja que hem aprovat una moció del dia internacional de les dones on es deia que s’han de prioritzar les polítiques de dones i la perspectiva de gènere en totes les polítiques públiques. Aquesta és una bona solució per a les dones, però també per als hòmens”.