Xixona

Esquerra-Xixona es felicitat, en part, perquè s’hagen reposat algunes zones per poder avançar en la comarcal CV-800 direcció Alacant.

El portaveu d’Esquerra, Joan de Déu Martines explica que “ja fa un any que es va pintar la línia continua des de la Sarga a l’autovia d’Alacant, excepte el tram de la recta del cavalls. Des d’Esquerra hem lluitat perquè açò canviara i es tornara, com a mínim, al que hi havia abans de pintar-la. Vam arreplegar 2.000 signatures dels veïns i veïnes de Xixona que vam entregar al Conseller de Transport. Açò amb altres accions tant individuals com col·lectives ha portat a què el Consell canvie, en part, i repinte algunes zones per poder avançar”.

Joan de Déu Martines aclareix que “açò no és suficient perquè el nostre poble puga desenvolupar-se econòmicament. Per això continuarem lluitant i exigint que el Consell repinte la carretera direcció a Alcoi i habilite l’entrada als camins de les diferents partides i masos que ara estan obstruïts a causa de la ratlla contínua”.

El dirigent republicà ha conclòs que “sabem que vivim moments difícils i que ara serà molt complicat el desdoblament de la CV-800, però com a mínim lluitarem perquè les rectes on no es pot avançar com a la mina es faça un doble carril, d’aquesta manera, pot ser que algunes empreses puguen vindre al nostre polígon i creen llocs de treball per als nostre veïns i veïnes. Amb la lluita popular aconseguirem tot el que ens proposem”.