Xixona

ESQUERRA REPUBLICANA DE XIXONA portarà a Europa la privatització de la Planta de Brossa de Piedra Negra i la possible col·locació de la incineradora a Xixona.

Aquest dissabte, el diputat Joan Tardà i el candidat a les Europees Mario Carbonell van visitar la Planta de Piedra negra per denunciar la privatització i la possible col·locació de la incineradora.
Segons el candidat Mario Carbonell no podem consentir que una Planta feta amb diners de tota la ciutadania i que dóna beneficis acabe en mans privades i més amb les sospites dels empresaris que hi van al darrere.”
Així mateix el candidat a les europees explica que no podem acceptar de cap manera que en un poble on la base de l’economia és el torró, el gelat i la salut amb la producció de Procter & Gamble s’instal·le una incineradora per continuar especulant amb el fem i que alguns empresaris facen fortuna”.
Finalment Carbonell ha conclós  “amb l’ajuda dels nostres eurodiputats i eurodiputades portarem aquesta qüestió a Europa, esperem que amb l’ajuda d’altres partits polítics i, a més a més, obligarem a què es canvie el model de recollida i tractaments de residus perquè les plantes facen la seua faena com cal i se recicle com a altres països europeeus..”