Xixona

ESQUERRA REPUBLICANA DE XIXONA anuncia que no acompanyara al President de la Generalitat, Alberto Fabra a la XIII Gala del Torró del Consell Regulador.

Esta nit, divendres 24 d’octubre de 2014, es realitza la XIII Gala del Torró amb la entrega del Boixet d’Or al Consell Regulador de Xixona i torró d’Alacant baix la presidència del Molt Honorable Alberto Fabra Part. Esquerra Republicana anuncia públicament que no hi per no compartir data ni presidència de l’acte. Segons el dirigent republicà Joan de Déu Martines “El President de la Generalitat Valenciana ve, com tots els anys, a arreplegar l’asguilando de Nadal i a prometre molt sense haver complit res del que va anunciar anys anteriors. Per a nosaltres, Alberto Fabra, president de la Generalitat Valencia no és benvingut a la ciutat de Xixona.” Així el portaveu d’Esquerra ha explicat que “des d’Esquerra Republicana es va organitzar una campanya de recollida de signatures que vam portar personalment a la Conselleria d’Infraestructures i Transport en 2011 per demanar el desdoblament de la CV-800 i l'habilitació d'entrada a les partides rurals i masos a la Carrasqueta. Hui en dia, no s’ha executat cap fase, però el més greu és que ni tant se vol han contestat a cap dels quasi 2.000 signants.” El regidor d’Esquerra Republicana ha finalitzat dient que “a més a més, la data elegida es fa coincidir amb les Festes dels Geladors i ens posa amb la disjuntiva de fer costat als venedors de gelat o al president incomplidor d’acords i promeses. Des d’Esquerra Republicana ho tenim clar, sempre estarem al costat del poble, volem més actuacions i menys paraules”.