Xixona

Esquerra Republicana presenta sis esmenes als pressupostos de l’Estat del 2011

Esquerra-Xixona ha traslladat als seus diputats a Madrid la inclusió de sis esmenes a la Llei de Pressupostos. Les tres esmenes més importants són 4,5 milions d’€ per a la construcció d’un Pavelló Poliesportiu; 4 milions d’€ per a un auditori i 2 milions d’€ per a la construcció d’un Centre de dia. A més a més, s’han demanat 600 mil € per a un viver d’empreses; 600 mil € per a la reforma de l’alberg de la Sarga i 600 mil € més per a la construcció d’un altre alberg a Montnegre.

El regidor d'Esquerra-Xixona, Joan de Déu Martines, ha declarat "aquestes esmenes les presentem perquè pensem que són les infraestructures que més es necessiten en aquests moments a Xixona. Tant el pavelló com el auditori són demandats constantment per les associacions municipals. Amb el Pavelló poliesportiu moltes disciplines podrien practicar-se durant tot l’any i així fomentar l’esport a la nostra població. I amb l’auditori deixaríem de tenir els problemes d’espai que té la banda de música, la colla i el grup de danses, així com altres activitats que es fan en el “Cine de Dalt”, que recordem no és de l’Ajuntament. L’altre projecte que presentem és el del Centre de dia, ja que creiem que cada vegada serà més important poder atendre a les persones que ho necessiten i alliberar els familiars perquè puguen treballar i descansar, almenys algunes hores”.

El dirigent republicà ha anunciat també "incloem altres partides com la reforma de l’alberg de la Sarga i la construcció d’un a Montnegre. Pensem que amb aquestes infraestructures podem ajudar a fomentar el turisme sostenible i rural a Xixona”.

A més a més, Esquerra-Xixona també ha presentat una altra esmena per aconseguir un viver d’empreses. Aquesta esmena és de 600 mil €. El regidor d’Esquerra explicà “ aquest viver d’empreses és necessari perquè la gent de Xixona puga muntar-les amb l’ajuda de l’Ajuntament. Amb açò esperem ajudar a la gent del nostre poble a què millore econòmicament amb una inversió inicial mínima”.

Martines ha declarat per últim "espere que tant els diputats dels PSOE com els del PP voten a favor aquestes esmenes ja que milloraria molt la qualitat de vida al nostre poble”.