Garrotxa

Sant Joan Plural celebra que l’equip de govern rectifiqui i compri la finca urbana del Parc de Can Miquelet

Dijous, 7 d’abril
En el passat Ple extraordinari del 5 d’abril, l’equip de govern de Sant Joan les Fonts va portar a aprovació, entre altres punts, l’adquisició de la finca urbana del Parc de Can Miquelet. L’adquisició d’aquesta finca era una reivindicació històrica del partit a l’oposició, Sant Joan Plural, que celebra que l’equip de govern hagi “rectificat”.

El grup municipal a l’oposició, encapçalat per Isabel Rigat, celebra que l’Ajuntament no deixi escapar l’oportunitat d’adquirir la finca emblemàtica, que en els darrers anys ha esdevingut espai de trobada i gaudi al seu entorn. L’adquisició d’aquesta era una proposta dels republicans, que fa menys d’una setmana encara repetien a les seves xarxes socials la importància de la creació “d’una partida per adquirir el parc de Can Miquelet i destinar-lo a equipament públic”.

Tot i així, el grup municipal de Sant Joan Plural lamenta que s’hagi trigat tant. “No fa ni dos mesos -en el Ple d’aprovació del pressupost del 2022-, l’equip de govern deia que adquirir la finca del Parc de Can Miquelet era inviable”, va dir al Ple extraordinari Joan Timonet, regidor de Sant Joan Plural.

Durant la seva intervenció al Ple, Joan Timonet també va criticar les formes de l’equip de govern i va exposar que els molesta “que ens hàgim d’assabentar aquí, al Ple, que l’Ajuntament compra una de les nostres propostes històriques. No costa res ser més oberts i debatre-ho una setmana abans amb l’oposició”. “Celebrem que l’equip de govern hagi rectificat i aposti per la nostra proposta per Sant Joan”, va afegir.

L’adquisició d’aquesta finca s’ha dut a terme a través d’una modificació del pressupost municipal de l’exercici 2022, en el qual s’hi contemplen diverses modificacions de partides d’inversió a càrrec de l’aplicació de romanents del tancament del pressupost del 2021.