Alt Empordà

L'Assemblea Republicana de Saus, Camallera i Llampaies vol solucions davant l'allau de camions que giren davant l'accés a Llampaies

ERC, Esquerra Republicana, Esquerra Republicana de Catalunya, Alt Empordà, Assemblea Republicana de Saus Camallera i Llampaies, Saus, Camallera, Llampaies,
Pas de camions per la carretera GI623 de Banyoles a l’Escala
L’accés a Llampaies des de la carretera GI623 de Banyoles a l’Escala s’ha convertit en un punt molt perillós degut a la gran quantitat de camions de grans dimensions que donen la volta en aquest punt, tot i la prohibició de fer-ho.

Des de fa unes setmanes, el veïns i veïnes de Llampaies, han vist com un gran nombre de camions de grans dimensions, utilitzen l’accés al nucli residencial per canviar de sentit. Aquest accés, situat a la carretera GI623 de Banyoles a l’Escala, s’ha convertit en un perill, no només per a les famílies que viuen a Llampaies, sinó per a tots els vehicles que utilitzen aquesta via. Una carretera que assumeix una gran quantitat de trànsit.

Naturalment, aquesta maniobra de canvi de sentit està prohibida en aquest punt, però tot i així, els camions la fan.

Aquesta situació s’esdevé des que, una mica més endavant de l’encreuament i molt a prop de la sortida de l’autopista, s’hi haa establert una benzinera on moltíssims camions paren expressament a repostar. Quan acaben, s’arriben a l’encreuament de l’accés a Llampaies i fan la volta per poder tornar a entrar a l’autopista.

Des del grup municipal d’Assemblea Republicana de Saus Camallera i Llampaies exigim a qui correspongui la responsabilitat d’aquesta via que busqui solucions urgents a una situació molt perillosa i que ha posat en alerta a tots els veïns i veïnes del municipi.

És per això que, des del grup republicà, es prendran les accions necessàries de contacte amb els responsables de la Generalitat de Catalunya per abordar el tema i trobar una solució efectiva a aquesta situació.