Alt Empordà

Qui som

El nostre objectiu priortiari és esdevenir la primera força municipalista a les eleccions de 2023donar suport i acompanyar a totes les seccions i grups municipals i supramunicipals tot garantint una gestió transparent i responsable i, tenint sempre present, l’objectiu de construir una República Catalana al servei de les persones, justa, feminista i sostenible

L'executiva comarcal d'Esquerra Republicana a l'Alt Empordà, està formada per 8 dones i 6 homes, es fixa com un dels grans objectius obtenir representació als 68 municipis que formen l’Alt Empordà amb un equip de persones format per militants, regidors a l’oposició i càrrecs amb responsabilitats a governs municipals.

Un equip de persones “representatives i coneixedores de la comarca: Hi som per ajudar a la gent, que se senti republicana i d’esquerres, a trobar un espai a on vegin representades les seves idees i una manera de fer i on vegin defensats els seus valors”.
Volem treballar per l’Alt Empordà i pels empordanesos que creuen en la igualtat d’oportunitats per a tothom i creuen que la República és la millor eina per a viure millor”; ha afegit.

La comarca té molts reptes que van des de l’educació, socials, educatius, juvenils a ocupacionals o industrials entre altres: “Haurem donar a tots aquests reptes la gran importància que tenen si volem ajudar a fer que l’Alt Empordà recuperi posicions dins el rànquing de les comarques del nostre país.”

“I ara mateix, que ens trobem dins una crisi sanitària, social i econòmica, hem de treballar per sortir-ne el millor possible i sense que paguin la factura social els mateixos de sempre”, ha destacat el president de la federació comarcal d’Esquerra Republicana a l’Alt Empordà.

L'executiva comarcal està formada per:
  • Salvi Güell, de Castelló d’Empúries: president i coordinació d’alcaldies.
  • Maria Josep Porta, secretaria general.
  • Guillem Cusí, secretaria d’organització.
  • Josep Llobet, secretaria de finances
  • Etna Estrems, secretaria d’imatge i comunicació i secretaria de la dona.
  • Sergi Palomares, secretaria de política municipal.
  • Anna Masot, secretaria d’acció social, educació i sanitat.
  • Mar León, seccretaria de transició ecològica
  • Jordi Claparols, secretaria d’acció política i sectorial.
  • Xavi Camps, secretaria de promoció i turisme.
  • Joana Cobo, coordinació d’equips a l’oposició.
  • Mercè Bosch, enllaç amb la Federació regional i càrrecs supramunicipals.
  • Anna Pérez, secretaria de formació.
  • Marina Gutés, vocal.
Imatge