Anoia

ERC Vilanova del Camí proposa consultar a la ciutadania l’elaboració del FEIL 2010.

Un dels plans amb més incidència en el món municipal, el FEIL, confeccionat amb la col·laboració ciutadana i el suport de tots els grups municipals.

Aquest és l’objectiu de la moció presentada per ERC a Vilanova del Camí, apostant per obrir a tos els grups municipals, entitats, però sobretot a la ciutadania en general, l’elaboració de projectes que podran ser inclosos en la sol—licitud del Fons Estatal d’Inversions Locals. La proposta d’aquest procés de participació sorgeix de la voluntat dels regidors republicans de prioritzar aquestes vies de contacte amb la ciutadania com un mitjà per involucrar-la en la presa de decisions de l’àmbit municipal.

Amb tot, la voluntat d’ERC és emplaçar l’equip de govern a obrir un període de proposició de projectes que, mitjançant una comissió mixta tècnica i política amb la representació de tots els grups del consistori, siguin estudiats i valorats, per a posteriorment finalitzar el procés de selecció amb la convocatòria d’una consulta popular al municipi.

La convocatòria del FEIL 2010 per part de l’estat espanyol encara no ha estat formalitzada, però si que se’n coneixen els eixos principals que enguany es centraran en les noves tecnologies, les energies renovables, el turisme sostenible, el desenvolupament empresarial o l’atenció a la dependència