Arenys de Munt

Josep Sánchez, cap de llista per les municipals 2023

Josep candidat
Josep Sánchez serà el cap de llista d’Esquerra Republicana a Arenys de Munt a les pròximes eleccions municipals de 2023 i podria repetir com a alcalde del municipi si així ho volen la majoria d’arenyencs.

Així ho va decidir l’assemblea extraordinària d’Esquerra que va tenir lloc el passat divendres 25 de febrer, celebrada a Can Borrell, i l’objectiu de la qual era escollir el pròxim cap de llista de la formació.

La candidatura continuista de Josep Sánchez, que és alcalde d’Arenys de Munt des de 2019, fou la única presentada i va rebre la unanimitat dels vots dels militants i amics que es van reunir a la sala de plens de Can Borrell.

En el seu discurs, l’alcaldable republicà va agrair la feina a la resta de regidors del consistori i va reconèixer que la seva feina es imprescindible pel dia a dia de la gestió a l’Ajuntament, tot insistint que no es tracta d’una candidatura, sinó d’un projecte transversal que ve definint i seguirà definint la política d’Arenys de Munt.

A l’assembla també hi va assistir Josep Maria Molins, com a representant de la formació independentista al Maresme.